BUY or SELL games online

Thursday, January 23, 2014

donation

from
jerry starnes jerrystarnes6@outlook.fr

reply to jerry_starnes42@yahoo.com

Donation
My name is Jerry Starnes from Texas USA currently hospitalized in a hospital as
a result of brain cancer. My purpose of writing you is because I was led by the
spirit of God to offer you the money that I have in my private account in
Abroad now that is clear that I'm approaching the last days of my life. I'm 77
year old and may not even need the money again for any thing. I'm offering you
the sum of $2.5 million us dollars as a donation for the work of God and
charity. When I hear from you, I will direct you on how to receive the money. Please
pray that God will accept my soul even if I die today.
Jerry
……………………………………………………………………………………..
Dons de bienfaisance
Je suis Jerry Starnes du Texas États-Unis d'Amérique. Actuellement, je suis hospitalisé dans un hôpital à la suite d'un cancer du cerveau. Je suis 77 ans et mes médecins m'ont informé que j'ai moins de 3 mois à vivre à cause de ma maladie. J'ai décidé de vous offrir la somme de 2,5 millions de dollars des États-Unis sur mon compte privé à l’étranger pour aider les pauvres et les moins privilégiés dans votre pays. Je choisis que vous soyez le dépositaire de ce fonds et de l'utiliser pour la gloire de Dieu, même si je suis vivant ou mort. 
Répondre sorte que je vais vous expliquer comment recevoir de l'argent pour l'œuvre de charité.Fidèlement
Jerry
 

No comments:

Post a Comment